Typ ingen praktik!!

Jag vart så otroligt glad igår när jag kollade mina skolmail och såg att vi hade fått våra praktikplatser. Till saken hör att jag har tänkt ansöka om förkortad praktikläng, men de som känner mig vet att jag ibland kan ha svårt att få i stånd saker, och den här gången hade jag himla svårt att få mina arbetsintyg kopierade. Så jag skickade mail till vår lärare och fråga om det var för sent för mig att lämna in dem och hon svarade: jag har redan räknat med att du har förkortad praktik = 2 veckor. Så då trodde jag att jag kommer att få två veckor kortare praktik, alltså att jag sku vara på praktik i 4 veckor. Jag var ju redan jätteglad över det, men så igår så hade hon skrivit att jag ba behöver vara 2 veckor på praktik. Fatta, bara 2 veckor!! 10 dagar!! Så skönt. Nu väntar jag ba på att få veta när jag är ledig så jag kan beställa flygbiljetter till London. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0