Besökt BB

Dagens höjpunkt har nog varit när jag var till BB och hälsade på den nyblivna mamman och lille gubben. Han var så otroligt söt, det går inte heller att förklara. Och jag fick ha honom i famnen! Konstaterade att han nog egentligen är en tredjedel min eftersom jag var med på förlossningen, men jag kan gå med på en fjärdedel, eftersom det nu var Emma som gjorde grovjobbet. Då kan han vara en fjärde del min, en fjärde del pappans och sen två fjärde delar mammans. Helt rätt tycker jag. Kom också på det perfekt mellannamnet, nämligen Lee. Oliver Lee. Helt perfekt.

Annat idag. Franskan var hur kul som helst, jag känner mig som om jag faktiskt kan någonting. Efter skolan var vi till caféet runt hörnet (Luft) med två av mina klasskompisar, åt en himmelskt god brownie. Nu skall jag laga läkemedelsräkningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0