Gym och café

Hiskelit skönt var det nog att vara till gymmet igen, skönt att känna hur man gör något bra. Men min kondition och styrka har nog blivit avsevärt sämre under sommaren, nästan så man skämdes när man stod där och flåsade på crosstrainern.
Efter gymmet var jag med Emma till Luft och käkade lunch, en supergod sallad med räkor, oliver-champinjon blandning och feta ost. Jag orkade inte ens äta upp hela, så mycket var det. Rekomenderas varmt!
Nu ska jag platta håret och byta kläder.

Min sallad

och Emmas latte + brownie

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Hej. :) Hördu jag är i Karis, skönhetssalong Wellness. Men endast två dagar i veckan (tors-fre) för mån-ons är jag i Hangö i Studio Bellezza. Menar du nästa veckoslut som i nästa vecka. Tjänar gärna extra pengar men måst kolla att ja int har någo annat planerat då bara.

2009-09-18 @ 16:24:11
URL: http://jeffissteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0