Här bloggar vi när vi borde sova

Tjena! På de tre senaste dagarna har jag gjort följande:

- Besökt BB yttreligare en gång
- Haft Fransk-kväll med vin och "jag har aldrig" spelet
- Varit och ätit massor med pizza på Rax
- Lyssnat på en föreläsare från England
- Jobbat på Vandahemmet
- Varit på länk med Mixu
- Shoppat nya byxor och hårband

plus en massa andra små grejer. Nu åker jag troligtvis hem till mina föräldrar över helgen för att se på foton från deras Irland resa, möjligtvis besöka Padva, motionera med Amanda och hänga hemma hos Emma och bebisen hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jepp! Du får sno iden.. Du har faktiskt hunnit med massor på 3 dagar. Blir helt slut av att ens tänka på det. Vi sku kunna ses på måndag för fast jag har beställt babyn tills då, så tror jag att min beställning blir försenad...

2009-09-11 @ 06:48:31
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0