Hemma och pynjar

Det blev ingen skola idag. Sku ha haft organisation och ledarskap, men jag försov mig. Som tur var det inte obligatoriskt, så jag behöver inte ha dåligt samvete. Var hemma ganska sent igår, och som vanligt hade jag jätteroligt med S & B. Jag lärde mig att jag har större tissar än barbie dockor, men att det finns många som har större tissar än mig i verkligeheten. Fick även mitt hår borstat, och Sara meddelade att jag högst får klippa bort en centimeter från det.
Ikväll åker jag kanske till Emelie och syr mitt sängöverkast, så att jag kan börja använda det igen, nu är det så stort att det bara är jobbigt att bädda sängen med det så det finns uppe på en hylla.
Dagens låten: Glassigt - Mange Schmidt

Kommentarer
Postat av: syster

När du hör en bra låt och din partner e kåt !

2009-09-17 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0