Ibland kan det vara bra att vara egoistisk

Jag gör ibland saker som får mig att må bra. Som när jag åker spåra och det kommer en äldre person så stiger jag upp och låter dem sitta iställe. Då är jag både omtänksam och självisk på samma gång. Förstår ni vad jag menar? En gång betalade jag en flickas tågbiljett hem från Helsingfors till Sjundeå eftersom hon endast hade visa electron och det fungerar inte på tågen. Då kände jag mig bra för hon var så tacksam över att jag betalade hennes biljett. Min nyaste egoistiska action är att jag har börjat sortera avfall. Köpte ett roskis till från IKEA och biopåsar från butiken. Så nu är jag en naturvänligare egoist.

Michaela och Micke har just blivit föräldrar till en liten pojke! Helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Tjena. :) Tyvärr har jag redan planer imoron. Men vilken dag hade du tänkt, söndan sku kanske vara en möjlighet? Har inget annat ännu inplanerat än att skriva på mitt slutarbete å träna. Annars kommer de ju flera veckoslut, å du har ju en innestående helkroppsmassage ännu som du också sku kuna få på samma veva någo annat veckoslut? Men de bara att du hör av dig så sir vi. :)

2009-09-25 @ 06:54:10
URL: http://jeffissteg.blogspot.com
Postat av: Jeffi

Jo, passar nästan bättre för mig så också. Men hör av dig. :)

2009-09-25 @ 16:19:09
URL: http://jeffissteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0