Ikea med mera

Idag har nog ivern till att vara kreativ gått upp i skyarna. Först var jag till IKEA och handlade för långt över 150euro. Sen kom jag hem och märkte att jag nog behöver mycket mera saker och att jag vill göra en hel makeover i min lilla etta. Så nu har jag pynjat på sen fyra i eftermiddags ungefär och min lägenhet är i en enda röra. Men det skall nog bli bra och mysigt ännu ska ni få se, en höst-lägenhet.

Så här såg det ut när jag började idag:


Dagens shock: jag var till butiken och handlade endast städ saker (dvs. en golvmopp, rengörnigsmedel, trasor och annat smått och gott)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Köket ser helt härligt ut!!! Har aldrig sett nå så grymt!

2009-09-16 @ 15:59:43
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0