No hangover

Börjar man bli gammal när man tycker att det är skönt att vakna på en söndag utan krapula? Och det är faktiskt ganska länge sen jag hade krapula på en söndag, kanske vid Padvastock.
Igår hade vi Emma här på besök med lilla mini-Lee. Vi var ut och gå lite i Pojo med barnvagnen, ska bli roligt och se om det börjar gå rykten om att jag ha fått en bebis. Mamma var nog helt såld (precis som jag) när hon fick ha lillen i famnen.
Ja, och så fick jag ju mitt hår klippt, det tog kanske sju minuter. Det blev inte några stora förändringar, men det känns mycket skönare och lättare.
Nu borde jag stiga upp ur sängen och kolla om morgonmålet fortfarande är framme på bordet. A bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0