Provdocka

Imorgon ska jag låta mina klasskamrater sticka mig med en massa sprutor. Jag tycker det ska bli jätteroligt att få skrämma livet av dem och börja skrika som en galen gris så de får panik och tror att de har gjort något fel. I'm evil! Hahaha!
Och hör ni, varför blev det plötsligt så kallt ute? Jag kom just hem från Michaela och Mickes, och jag frös så mycket att jag borde ha haft mössa och vantar på mig. Kollade på Ilmatieteen laitos och där säger dom att det är 4,1grader ute här i Helsingfors, det är ju nästan minusgrader!
Ja, men nu kom jag ju på när jag skrev det här att jag inte får fara till skolan imoron. Jag har ju nämligen, once again, glömt att söka mitt H&M paket från R-kiosken. Det har varit där nu sen förra onsdagen. Måste. Komma. Ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0