To marknan or not to marknan

Ska täffa min organisation & ledarskaps grupp nu klockan 9 i skolan, känner mig inte alls motiverad. Om jag bara sku få så sku jag gå någon annan kurs istället, men vi måst väl ha den här kursen för att bli färdiga.
På helgen ska jag åka hem till mina föräldrar, och på fredagen är det då den traditionella höst marknaden i Ekenäs. Jag borde snart bestämma mig för om jag ska fara dit och gå mellan alla stånden och spana efter bekanta, eller bara hänga hemma hos meine parents. Om jag far på marknaden så borde jag starta relativt tidigt från Helsingfors på fredan, annars har jag ingen panik. Men jag är så glad att jag ska få träffa min gudson igen! Och så ska jag se till att Emma får sovet ordentligt, jag kan fast lära mini-Lee lite Lennart sånger under tiden. Annars så börjar min lägenhet så småningom bli höst klar, jipii! Nu funderar jag på om jag borde ordna inflyttnings-/ommöbleringsfest eftersom jag ännu inte haft nån. Vad tycker ni? A bientôt!

Kommentarer
Postat av: Maria L

Jo, det måste du göra! Jag tänkte också ordna nåt här hos mig i höst, men vet int när ännu....

2009-09-23 @ 21:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0