Två bebisar och en dag

Ja, här föds det bebisar villt till höger och vänster, men vad är inte härligare än det? Är för tillfället hemma i Pojo kom hem about en timme ago. Har varit till skolan idag, till gymmet och till kvinnokliniken. Var och hälsade på de söta nyblivna föräldrarna och deras ännu sötare son. Han var ganska hungrig, eller så var han bara helt enkelt ivrig på att ligga i mammas famn. Så söt och härlig, på måndagen ska jag fara och trakasera dem igen.
Och så har jag ju varit och hälsat på min gudson också, han var också väldigt hungrig. Kommer troligtvis att spendera en hel del tid där den här helgen. Ja, och så ska jag ju till frissan på lördagen! ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0