U, S and A

Jag vill verkligen åka till USA nästa höst. Förra veckan hade vi ett informations tillfälle i skolan om utlandsstudier. Om man vill söka till USA kan man bara göra det på våren, och ansökningstiden går ut nångång i februari. På infotillfället frågade jag om man kan lämna in sin ansökan tidigare, och visst kan man det, men man kommer ändå inte att få veta något före ansökningstiden har gått ut. Jag vill inte vänta ända till febrari, mars, april innan jag får veta om jag får åka dit eller inte. Jag vill veta det nu!
Jag älskar att planera och organisera saker, så jag sku nu redan vila börja fundera på vad allt jag ska göra där, vad jag ska ta med mig, rita tankekartor och skriva listor. Men jag får väl vänta med det till våren. Och jävlar vilken avskedsfest jag (och kanske Emma?!) ska ha, det ni, det är något ni kan börja se framemot redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0