Vad jag har grejat med på föreläsningarna:


Jag har fixat på min tankekarta. I det här skeedet harmar det lite att jag inte lyssnade mera på vad våra föreläsare sade eftersom jag har tent imorgon. Jag brukar nämligen väldigt sällan läsa på en tent, utan tar det mera på talang och skriver det som jag kommer ihåg från föreläsningarna och basgruppsträffarna, och vanligtvis fungerar det helt bra. Men nu känner jag lite oro inför imorgon eftersom de flesta av mina klasskompisar säger att det kommer att skita på sig för dem. Imorgon kommer jag att veta ifall det sket på dig för mig med.

Kommentarer
Postat av: S

Skitsnygg tankekarta iaf!

2009-09-23 @ 08:46:00
Postat av: Anonym

Jättesnygg tankekarta ;)



Linda Emaus

2009-09-23 @ 11:42:09
Postat av: Anonym

Du ha fortfarande it skriva dit att du ska me mej å sofia ti tallinn å croatien :(

2009-09-23 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0