Världens bästa gudmor


Jag ska sträva efter att bli världens bästa och coolaste gudmor! Jag ska lära honom (Alex möjligtvis, namnet är väl inte helt bestämt ännu?) vilken bil man ska köra med, Chevrolet ofcourse. Och spela spel med honom så ofta han vill (och kanske lite ännu oftare). När han blir äldre ska jag ta med honom till Påminne och lära honom åka snowboard (så han kan imponera på alla flickor). Och varje gång jag är i ett nytt land ska jag köpa det häftigaste vykortet och skicka det till honom (och kanske någongång ta honom med på en resa). Tuffa kläder ska han också få av mig. Och när han tycker att hans mamma är jobbig så ska jag vara där och hålla med honom.
Åh, nu saknar jag nog honom ganska mycket, ska bli så kiva att se honom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0