Morgon i VN.

Idag har min far vårutställning, alla som är i trakten tycker jag skall titta in och hälsa på mig, och titta på fina båtar!
Jag kommer att befinna mig här nu i några dagar, har nämligen tandläkar tid på måndagen, skall dra ut en visdomstand. Men sen kommer jag snabbt tillbaka till Helsingfors igen. Jag längtar redan nu till min mysiga lilla lägenhet.
Fick hem Galna Dagar broschyren igår och på söndagen säljer de telefonen som jag har velat ha i en evighet, så jag bestämde mig för att jag ska slå till och köpa den nu. Den är 50euro billigar på galna dagar när man jämför med verkkokauppas priser.
Så nästa veckas söndag hoppas jag att jag kommer att vara en stolt ägare av denna pryl:



Kommentarer
Postat av: Emma S

Haha, jag VISSTE att det här just skulle nämnas i din blogg, efter att jag bläddrade i galna-broschyren.. :) kan du annars informera mig lite mera om Caribien-kryssningen förresten?

2010-04-10 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0