Morot och NY

Jag skulle behöva bra tips på lite "morötter", alltså något som skulle kunna motivera mig att skriva mina skolarbeten, träna till halvmaratonet, äta rätt och göra arbetsreleterade saker. För inget verkar jag få till stånd för tillfället. Så, tips?
Nu, några bilder på mig i min favoritstad:

Jag njuter av melon i Central Park.

Vi har just kommit över till Brooklyn, och livet är härligt!

På 5th avenue, förberedd med New York boken, precis som en guide bör vara.

I Little Italy, åt en härligt god och gräddig pasta. Och sangria drack vi, först en kanna och sen fick vi en kanna till. "On the house" blev en fras vi hörde nästan dagligen.

I vårt (iaf mitt) favorit café. Härlig personal, supergott kaffe och mysig atmosfär.

Jag njuter i Central Park.

Kommentarer
Postat av: Laura

Kanske du kan tänka på visdomsorden "Livet är vad du gör det till" och hur härlig känslan är sedan när du har varit duktig och jobbat på någon av dedär sakerna, ett steg i taget? Det försöker jag åtminstone med nu, konstant....

2010-04-11 @ 22:28:45
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Emma S

Mitt favorit café också, åtminstone :) jag vill tillbakaaaa...

2010-04-11 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0