Tanden är borta!

Det var inte ens något farligt, tog typ en minut och så var den borta.
Ända som jag inte hade tänkt på och som jag blev lite ledsen över är att jag inte får anstränga mig på typ tre dagar, vilket betyder att jag inte kan springa eller gå på spinning eller bodypump som jag hade planerat in.. Får bli långa promenader och bodypilates istället.

Idag skulle jag nästan kunna ha på min nya rock som jag köpte i NY, synd så är den i Helsingfors och jag är i Pojo.

Jackan är från American Eagle Outfitters och kostade lite under 30dollar.

Ända som är lite farligt med att gå ner i vikt är att kläderna i butiken börjar passa och jag vill därför shoppa hela tiden. Några dagar efter att vi kom hem så satt jag och bläddrade i H&M katalogen och ville genast köpa mer kläder. Nu längtar jag efter Hullut Päivät och att Monki och Weekday ska öppna. Farligt, farligt men härligt, härligt!

Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: Du har så rätt! Fast gällande min gradu känns varje sekund just nu som en pina. Men det går över intalar jag mig själv.

2010-04-12 @ 13:14:12
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0