Where is the summer?

Har varit ut på länk med E idag, och det blåste så mycket att man trodd man sku dö.
Nu sku jag vila ha ett badkar som jag sku kunna ligga i så jag skulle få tillbaka min kroppsvärme.
Jag längtar så till att få min första helt egna lägenhet som jag får inreda precis som jag vill.
Helst skulle jag bo i en vindsvåning, med en stor balkong och en riktig vedspis.
Kanske jag har lite för höga förhoppningar, men man kan ju alltid drömma.
Hej, kan inte ni berätta hur era dröm hem ser ut? Sku vara roligt att höra!

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Hejps. Om jag skulle berätta om mitt drömhem skulle det ta en evighet. Kommer därför antagligen skriva ett inlägg om det på min blogg istället. :)

2010-04-23 @ 16:50:48
URL: http://jeffissteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0