Augusti

This is what I plan to do in August 2010:

  • Imorgon, 4.8, åker jag ner till Hangö med Dagny & C:o och hälsar på mommo, äter god mat och har det skönt med härliga människor
  • 5.8 åker jag till H:fors och jobbar tre nätter i rad.
  • Syster Lina fyller år den 9nde.
  • 9-13.8 kommer jag att vara barnvakt åt Helsingfors sötaste tjejer. SÅ jag har saknat dem i sommar!
  • Jag skall även träffa en tjej som jag kanske kommer att bli stödperson åt nästa tisdag.
  • Den 14nde är det Digiloo i Ekenäs som jag kanske ska gå på, eller sen festar jag i Hangö istället, inget är fullt bestämt ännu.
  • 16-19.8 jobbar jag tre nätter igen.
  • Augustis höjdpunkt är ju definitivt min födelsedag den tjugoförsta. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra då ännu. Någonting roligt, snälla, someone, kom och fira med mig!
  • Så är det ju forneldarna den 28nde och då ska jag och mina systrar försöka förtjäna lite pengar genom att sälja alla våra saker på ett loppis i Gunnarstrand. Sen festar jag upp pengarna senare på kvällen!
  • 30.8 börjar skolan igen! (jag längtar).
Annat jag planerar att göra är att börja gå på gym igen, skriva lag&rätt uppgiften, flytta tillbaka till Helsingfors och läsa en massa böcker.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!

Kan vi hitta på ngt när du kmr till hfors? Jag har en skrikande begäran att spela minigolf ;) det finns en bana här helt nära mig ;) Är du med på en match?!

2010-08-04 @ 08:04:22
URL: http://kreativtid.blogspot.com
Postat av: Lee

Jo, ABSOLUT! Ja älskar minigolf! Kanske vi kan fara på söndan bara dt int regnar? :D

2010-08-04 @ 09:46:08
URL: http://livslifechange.blogg.se/
Postat av: emelie

hmm jag jobbar... :P men på eftermiddagen går bra. slutar vid 15.30...

2010-08-04 @ 10:55:08
URL: http://kreativtid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0