Lite nya saker


Mamma köpte de här fina Puma skorna åt mig förra veckan. Jag hade på dem på Borgbacken och fick förståss skavsår. Igår bestämde jag mig för att ta dem på igen, när jag åkte till jobbet. Idag morse när jag slutade var jag så trött att jag glömde mina skor där och körde hem med mina jobbsandaler på istället.

Tidigare i somras beställde jag en hög böcker. Jag har på känn att jag kommer att bli färdig med den boken jag läser nu i natt, så nu undrar jag vilken av dessa två böcker jag skall läsa till näst. För dem som är intresserade kan jag berätta att jag läser Friends Like These av Danny Wallace just nu, otroligt underhållande och humoristisk bok (men inte lika rolig som hans förra bok Yes Man dock, tyvärr).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0