Lite sommarbilder


Dagen efter midsommaren, som jag firade på Stockudden med E, kom min kära familj och sökte mig med allas vår älskling (Aquadorn), och på vägen hem stanna vi i Skata och gick på en kaller till Skatafé.

Jag har hängt ganska mycket i Bromarf city, i båten, med härliga människor och njutit av att få vara ledig och få åka båt så mycket jag bara hunnit.

Och Bromarfnatten är ju ett måste att besöka, E joina mig och vi angstade, snackade skit och jag åt grillkorv.

Mamma och pappa skaka rumpa lite.

Denna bil beskriver min sommar: båt, hav, härligt väder och fart.

Älsklingen i Östra hamnen (Hangö).

My oh so beautiful sisters.

Här hänger vi i Hangöby hamnen, efter att jag träffat J som hämtat sårsalva åt mig eftersom jag föll och haltade runt i cirka en vecka. Märken finns där fortfarande, men det är ju bara coolt.

Det har definitvit varit livat på vår brygga i sommar. Kolla in Colibrin längst till höger som min syster håller på och tömma vatten på, det har varit min och mina systrars vrålåk denna sommar. Muahahahaha!

Har någon kunnat undgå att det har varit sol och vackert väder typ hela sommaren?

Jen, mitt favoritlejon, och jag har suttit nere på bryggan flera gånger denna sommar och bara njutit av att få leva. Denna sommar har varit perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0