The time is now!

På lördagen blev jag 25! Wohoo! Fast det kändes inte som wohoo på fredagen, hade en släng av ålderskris. What the f*ck lixom?
Min födelsedag var helt toppen, vi började med skumppa (jättegod ekologisk, Cava något heter den) och sen drog vi vidare till Kamppen för att bowla. Efter det hade vi planerat att gå och äta sushi, men där var det helt fullt. Så såg det i de nästa tre restaurangerna vi kikade in i, och vi var måttligt hungriga och glada. Till sist hittade vi en kinesisk restaurang och fick mat! Efter det blev det Rotterdam resten av kvällen, så skön och härlig dag!
Men sedan dess har jag bara luggit hemma och läst. Har just läst färdigt min fjärde (!) bok för den här månaden, och jag är verkligen ingen stor läsare.
Kom just hem från en träff, och märkte att det kliar i fingrarna, jag orkar inte ligga inne längre. Så ikväll blir det en länk. Oj, vad länge sen, jag skäms!
Ha en härlig vecka guys!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Oj nej, sku gärna ha hängt med på kina. Skit! Men sånt e d nä man inte kan tåla sushi.

2010-08-23 @ 20:17:24
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0