Powernap + me = no good

Jag har haft en helt härligt rolig helg! Men igår när jag återvände till Helsingfors och skulle sova nån timme resulterade det i att jag sov i två timmar, var vaken i ungefär 15 minuter och somnade om och sovde tills idag. Så igår har jag absolut inte fått något gjort!
What else? Imorgon är det fastlagstisdan och jag ska igen lägga på min halare och mingla i studielivet. Jag har endast skola två dagar den här veckan, men jobbar tre dagar så inte har jag så mycket överloppstid.
Förra veckan festade jag tre gånger, tränade sex gånger, åkte snowboard, var i skolan fyra dagar, jobbade två gånger och skrev en tent. Nu ska jag klä på mig och fara till gymmet.
Tre minuten. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0