2009 del 2. De tre mest minnesvärda dagarna.

Om vi tar dem i kronologisk ordning kommer Michaela och Mickes bröllop först. Den dagen var helt underbart roligt, allt från morgonen då vi satt alla tre (bruden + brudfrämmorna) tillsammans hos frissan, ända tills jag slocknade hemma i samma säng som två andra bröllopsgäster.

(Till min förskräckelse märkte jag att jag inte har ett enda foto kvar på min dator från deras bröllop, vart har alla försvunnit?! Jag hoppas jag hittar dem ännu någonstans, annars är jag ledsen.)

Som nummer två kommer Coldplay konsterten i augusti. Jag kan inte förklara känslan tillräckligt bra, men när jag stod där på Stockholm Stadion och hörde hur de börja spela Life in Technicolor var jag så otroligt, otroligt lycklig. Jag skulle ha kunnat krama om alla som stod nära mig, och skulle det ha börjat ösregna sku jag ändå ha stått där med ett otroligt stort leende på mina läppar.


Och den sista, men absolut inte den minsta, dagen när Alex föddes. Fast jag var närvös och inte hade en blekaste aning om vad jag skulle göra eller vad som kommer att hända, var det en av det finaste ögonblick i mitt liv. Och att jag sen fick bli hans gudmor var som "icing on the cake".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0