2009 del 3. Lista

1. Gjorde du något 2009:s nyårsafton som du aldrig gjort förut? 
Jag firade nyårsafton i Helsingfors, det har jag aldrig gjort förrut. Men inget mer märkvärdigt.

2. Höll du några av dina 2009:s nyårslöften?
Nå nej, inte helt ut. Men det börja bra (som det alltid gör). Jag kommer dessutom inte ens ihåg alla mina nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Verkligen! År 2009 var året då många fick barn och/eller blev gravida!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur nog.

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet i april. Sverige och Norge i juni. Sverige igen i augusti. England i november & december.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 
Manligt sällskap.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Oj, bara ett?! Hmm.. 14.2 & 4.9 kan jag bara inte glömma!

8. Vad var din största framgång 2009?
Ingen stor framgång precis..

9. Största misstaget?
Att jag lät sommaren bara flyga förbi och jag bara jobbade eller låg hemma i sängen och slöade.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har så bra immunförsvar att jag sldrig är sjuk, och skadat mig har jag inte heller gjort.

11. Bästa köpet?
Coldplay konsert biljetten

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.. även fast det känns som om jag aldrig har nåt att sätta på mig. Ja, och resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Allt möjligt! Mitt liv var ganska bra hela 2009, men visst hade det sina ups and downs. Men Alex och Arthur får mig nog alltid på bra humör när de är så gulliga!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady Gaga -  Bad Romance, A Fine Frenzy - Almost Lover and many more!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har varit ganska nöjd, så jo, som det nu känns så var 2009 ett gladare år än 2008.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!!!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat pengar på onödigheter.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i Pojo med familjen + mommo + morbror + kusinen + fammo & Robbe

19. Blev du kär i år?
Inte kär nej, förtjust JA!

20. Favoritprogram på TV?
Äger ingen TV, men serier jag följt med på datorn är How I met your mother, Gossip Girl, Prison Break (top 3)

21. Bästa boken du läste i år?
Alla Stieg Larsson böckerna

22. Största musikaliska upptäckten?
Inget kan slå COLDPLAY!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Att få se Coldplay och det fick jag dagen efter min födelsedagen.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Inget, jag är sjukt nöjd med mitt liv!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var i Stockholm och på Gröna Lund med Jonas och Lina. Very nice indeed.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Manligt sällskap.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Avslapnad, stora sköna kläder.

29. Vad fick dig att må bra?
Aloe Vera, vänner, fester.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Wentworth Miller. Vin Diesel.

31. Vem saknade du?
Morfar & Mindi.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Emmas familj. (och Stretch, hahahahaha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0