Denna dagen

Jag har grym ångest för att jag just har proppat i mig nästan 300gram godis som inte ens var nåt speciellt gott. Och min dag som började så bra med spinning klockan sju på morgonen, men allt har nu skitit sig igen eftersom jag åt godis.
Och Sara laga en så fin frisyr idag åt mig när jag var barnvakt. Jag vill att den skall hålla i sig så jag kan ha frisyren till skolan imorgon ännu, men då skiter sig min planer på att fara till gymmet på morgonen. Att nu livet ska va jobbigt.
Men egentligen är jag jätteglad!!
Känns som om mitt liv är på topp nu, och jag mår super (förutom ikväll då..)!

Kommentarer
Postat av: S

Äh, visst kan du ju! Jag brukar inte tvätta håret varje gång, då torkar det ju ut:-p

2010-01-21 @ 14:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0