Jag vill

bli brun! Solbränd, fräsch och intressant. (Morfar sa alltid när vi inte ville äta upp maten att om vi inte gjorde det så skulle vi bli bleka och ointressanta). Jag skulle så vila gå i solariumet på mitt gym, men jag vet ju hur farligt det är så jag låter bli. Så ända vettiga jag kan göra är att vänta till sommaren. Skall nästa vecka kolla in sommarjobb i Hangö, om jag får jobb där kommer jag att ligga på Gunnarstrand och sola vid varje tillfälle jag får. (Ja, jag vet att det inte är hälsosamt det heller, men jag vill!)

Kommentarer
Postat av: S

Då använder du såklart brun utan sol! Eller bara nån kräm som ger lite mera färg.

2010-01-13 @ 14:26:35
Postat av: Anonym

Hu kan du skippa helsinki på sommaren?

2010-01-13 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0