Känslan efteråt

Idag har inte varit en lätt dag. Jag vaknade upp helt ensam med alla kläder på i mina föräldrars säng och hade lite ångest.
Har på dagen varit hos EK, och då mådde jag bättre, men nu när jag är hemma igen och helt ensam så mår jag lite dåligt. Psykiskt då, inte fysiskt.
Så här är det ofta för mig efter att det har hänt något roligt som jag sett fram emot, som nu helgens fest i Padva. Jag behöver konstant sällskap, men ändå känner jag någonsorts tomhet. Svårt att förklara.
Men sen kan jag igen skratta helt hysteriskt massor när jag tänker på festen och hur otroligt roligt vi hade det.
Mitt humör är definitivt ute och åker berg-och-dalbana.
Som tur kommer ES upp från Tenala och räddar mig ikväll, jag ska fara till hennes place i Karis och dricka kalsarikännit! Muahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0