Party music!



Konstigt hur vissa låtar kan få mig på festan humör, hur j*vla trött jag än är. Nu drar det och rycker i mig, jag vill fara ut ikväll igen ju! Crazy. Men kanske jag bara måst stanna hemma och lyssna vidare på party musiken som flödar in från alla håll o kanter. Hallååå, det är sommar och lördag, alla förutom jag festar i mitt hus idag! (PLEASE, someone, join me!!)



Det är nog säkert bara jag, och bara idag, men visst är det något med Pitbull?!



Och den här låten, jag vet den är gammal, men den påminner mig så om denna sommar och kommer alltid att göra det. Jennie, havet, alkohol och padva(festen) är vad jag tänker på. Now and always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0