Glada jag

Jag kan inte sluta le, livet känns härligt.
På söndagen gick jag och Emma ut till Sports Academy för att kolla in finalen mellan Canada och USA (tyvärr vann fel land). Vi kom dit nyktra och köpte en cider på man. Hem skulle vi fara efter att matchen var slut. Det slutade ju inte riktigt så. Vi blev överrösta med drinkar och shottar och hemma var jag nångång runt 4 på natten. Men ganska duktiga var vi nog som bara gjorde av med 7€ på den kvällen. Helt härligt underbart var det! Så mycket uppvaktning av det manliga könet har jag aldrig varit med om förrut, vi fick t.o.m. springa undan dem i vissa skeeden. Hahaha. Jag älskar spontana utgångar som slutar allt annat än planerat!

Emma med ett gäng britter och scottar!
En annan sak som jag är jätteglad över för tillfället är att träningen löper på bra och jag springer nu nästan en halvtimme utan paus eller gång emellan. Dessutom har jag lyckats gå ner 10,9kg sen augusti i fjol. Även det är nåt som får mig att dra på smilbanden.

Kommentarer
Postat av: Jeffi

De ingen liten vikt det inte, du ska vara stolt över dig själv! :) Kämpa på! Och visst blir träningen bara roligare då allt börjar gå lättare? I think so.



P.S spontanutgångar rules!

2010-03-03 @ 20:16:13
URL: http://jeffissteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0