Hello everyone!

Idag startade vi dagen med en slight hang-over. Eller jag iallafall.
Det regnade idag sa vi bestamde oss for att ta taxi till en Starbucks pa 81st street, nara var vi senare skulle ga och fixa till oss lite. Att ta taxi var sa behandigt och billigt att vi bara idag har akt fyra ganger taxi av och an har uptown.
Vi gick alltsa och fixade vara har och fick manikyr, men det var val inte kanske sa bra som vi hade hoppats pa, men jag ar nog jattenojd med min frisyr!
Efter det tog vi taxi hem igen och gick och kopte sushi och lite annat smatt och gott och sa hade vi picknick pa golvet i var lagenhet. Sen blev det lite shopping igen och nu ar vi hemma och har en skon hemmakvall framfor TV:n.
Dessa butiker har jag handlat i sa har langt:

  • Diesel
  • Quicksilver
  • American Eagle Outfitters
  • Michael's
  • Urban Outfitters
  • Victoria's Secret

Allt som allt har jag val typ gjort av med en 300euro i dessa butiker. I love shopping in New York!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0