In school

Jag steg upp tidigt och for på spinning idag morse, och kom sen genast efter det hit till skolan och var och pratade med hälsosystern. (Äntligen kanske jag slipper mitt magproblem medan jag springer..). Och nu så har jag lite tid före engelska lektionen börjar och tänkte att jag skulle göra basgruppsläxan. Men nej, det verkar ju inte gå så bra.

Idag är det nio dagar kvar tills vi far till New York! Can. Not. Wait!

  • Jag längtar så det gör ont till sommaren
  • Idag har jag på mig en skjorta som jag aldrig har haft på förrut. Jag köpte den i Stockholm i augusti i fjol. Kanske man borde gå igenom sitt klädskåp lite oftare.
  • När jag flyttar ska jag ha ett give-away party hos mig, alla prylar som jag inte orka släpa med mig nå mer skänker jag bort, bara att komma och ta för sig!
  • Jag vill veta NU om jag får åka till USA eller London i höst
  • Tycker att filmen "Have you heard about the Morgans" var trist och långtråkig.

Kommentarer
Postat av: Hon med vårkänslorna i frillan

Heja heja Linkku, more updates please :)

2010-03-10 @ 20:08:48
Postat av: LINA

Ja ska ha förkörs rätt på allt du ger bort !!

2010-03-10 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0