Jag är kär!

Jag mötte för cirka en och en halv timme sedan min drömman.
Jag stod utanför gymmet och försökte komma in, men mitt kort hade något problem som vanligt. Oftast brukar det börja fungera bara man drar det tillräckligt många gånger. Då ser jag att dörren till gymmet (först måste man komma genom en grind, och sen en dörr) öppnas och ut kommer en man som jag har sett flera gånger förrut på gymmet. Han närmar sig grinden och frågar om jag har problem med mitt kort, och om han ska släppa in mig. Jo tack säger jag, men det hjälper inte så mycket eftersom dörren redan har gått i lås och då måste jag få mitt kort att fungera för att komma in. Han säger då att han kan ta fram sitt kort och släppa in mig med det, men hans kort fungerar ju inte heller (kanske det är själva låset som är sönder, och inte våra kort!). Till sist får vi hans kort att fungera och jag ser upp mot honom (ja, han är en bit längre än mig) och rakt in i hans ögon och säger tack. Då är det kört för mig. Blicken han gav mig fick min mage att knyta sig och nu kan jag inte sluta tänka på honom. Jag längtar redan nu tillbaka till gymmet, så jag ska få se honom.
Och berättade jag redan att han är devilishly handsome?
Suck!

Kommentarer
Postat av: S

Oh the romance! Fast akta dig, jag fick en stalker på gymmet tidigare i år. Då saknade jag de tider jag gick på ett ladies gym only.

2010-03-02 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0