KyMorkon Ploggen!

Jag har aldrig rest längre än till Turkiet med flyg innan min New York resa, så "jetlagged" var bara nåt jag hört och läst om. Vad är nu det lixom funderade jag? Och första natten (sen jag kom hem) gick det helt bra. Tvingade mig själv vara uppe så länge som möjligt och så fick jag sova en rediga 10 timmar. Och min dygnsrytm var helt okej, även fast jag kände mig lite trött. Men sen inatt så har allt gått åt pipan. For och sova 8-tiden igår kväll och halv tre blev jag väckt av ett meddelande och sen kunde jag inte somna om. Så just nu har jag varit vaken i cirka 17timmar och känner mig fortfarande pigg. Så jag håller tummarna på att förra natten var ända konstiga natten. Då tycker jag att jag är kung över att vara jetlagged.
Jag känner att det här inlägget inte "makear mycket sence". Om ni fattar.
Jag slutar inlägget med att citera Emma: "Yo yo, motherfucker!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0