Lauantai makkara

Ja, på lördagen hade jag som sagt middag hos mig.

Jag hade lagat tomatsoppa (som jag tyvärr hade misslyckats med) till förrätt och sen räk & kräftskjärts sallad med pasta som huvudrätt. Lite batong och ost bjöd jag också på. Lina var snäll och hämtade glasskaka till efterrätt.

Det gick lite vilt till hos mig, och här ser ni resultatet.
Annars spelade vi plump & skip-bo, snackade skit och förbättrade världen.

När vi åkte iväg in till stan for vi först till On the Rocks där det var Live-Karaoke och helt fiilis när de som kunde sjunga sjöng. Men efter en stund bestämde vi oss för att gå och testa på ett nytt ställe, nämligen Bar Hamlet. Och, oj vad lyckat det var! Ett fiilis ställe som vi absolut måste besöka på nytt!
En toppen lördag var det definitivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0