Sista blogginlägget före New York!

Hello all my friends!
Idag bär det av, om 8 timmar sitter jag redan på flygplanet!
Nu är jag helt färdig packad, och min väska väger bara 13,5kg!! Det betyder att det rymms ännu cirka 10kg i den väskan och så får jag ju ha en till väska á 23kg. Och ni vet ju vad detta innebär? Sopping, shopping, shopping!
Om ungefär 45 minuter har vi träff i skolan, vi ska käka frukost och sitta och vara närvösa tillsammans.
10 slutar tenten och då beställer vi taxi och efter det bär det av till flygfältet.....! Där ska det drickas skumppa!
Jag kan nog inte riktikt ännu heller förstå att vi är på väg till NYC idag!
Jag säger som min far:
Elämääää, elämääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0