Tjena

Hälsningar från ett kaos! Lägenhet nummer 85 på Borgågatan 5-7 liknar mer ett kläd-zoo än en liten etta. Hur skall man veta vad man behöver för kläder i Amerika? Jag har ju aldrig varit där förrut.
Nu är det mindre än 22timmar kvar till take-off, och jag kan inte koncentrera mig på anything. Men visst är det härligt!
Idag har jag haft en ganska skön dag, började med att fara till skolan på individuellt samtal och sen blev det lunch och kaffe i några timmar med resesällskapet.
Engelska tenten imorogon kan jag inte bry mig mindre om just nu, det är vad det är.


Kommentarer
Postat av: Emma S

Haha, jag kan just tänka mig hur det ser ut. Jag ska vattna mina blommor nu, för att få tiden att gå... :)

2010-03-18 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0