Yes, did you know this about me?

  1. Jag älskar mitt namn. Älskar att det är så speciellt och att folk frågar mig varför jag har ett sånt namn. Dessutom är Lee otroligt lätt att uttala, oberoende om du är finsk, svensk eller engelsk.
  2. När jag gick i lågstadiet brukade jag ibland ta pengar av mamma eller pappa i smyg så att jag sku kunna fara och köpa godis. Inget jag är stolt över direkt.
  3. Ofta när jag är hemma i Pojo och går i butiken eller något brukar jag tänka att alla ser på mig och är avundsjuka för att jag har flyttat och lever ett så bra liv och då känner jag mig bättre än dem. "Åh, där kommer Lee, hon ser så bra ut! Och tänk att hon har flyttat och gör något av sitt liv! Oj, om jag bara sku vara som henne."
  4. Jag har starka misstankar om att jag aldrig kommer att kunna bli gravid på naturlig väg.
  5. En finsk 41-årig man håller på att skicka meddelanden åt mig på svenska. Det är ganska underhållande. "Kan vi treffas i daa! Eller hur?"'
  6. Hur sjukt det här än kan låta så är mitt andra drömyrke Personal Trainer. Inget som jag brukar berätta åt folk för jag är rädd att de bara ska skratta åt mig. Mitt första dörmyke är då sexolog. Festfixare skulle inte heller vara så tokigt.
  7. Jag älskar att se på The Biggest Loser och gråter nästan varje gång.

Nu kanske ni undrar varför jag har listat sju konstiga saker om mig själv. Michaela bad mig göra det, och då kan man inte göra mycket annat än lyda.

Nu hoppas jag på att syster Lina, Olle & Olle samt kusin Jeffi skulle vara så snälla och berätta sju intressanta saker om sig själva! Tack :)

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Så lite så. :) Oj, shit nu måste jag fundera ju. Tror det får bli tills imorgon. Vill ju att det ska vara 7 intressanta fakta. :P

2010-03-03 @ 22:55:11
URL: http://jeffissteg.blogspot.com
Postat av: Olle

Fuck, Linkku... 7?? Can't even think one... I'm just not a very interesting person! :'( :D Jaja, ska försöka klura ut nånting tills imorgon. Nite!

(Jag gillar dina tankar när du handlar i Pojo btw, muahhahhaaahha...)

2010-03-04 @ 00:12:48
Postat av: Malin

Haha punkt 3 e otroligt skojjig! :D

2010-03-04 @ 21:13:52
URL: http://www.siiro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0