En dag med mig och min baby

Vincent, som han ju faktiskt heter, började spela Lady Gagas Bad Romance för mig halv sju idag morse, men jag orkade inte stiga upp så jag tog honom upp i sängen med mig istället (annars sover han på golvet) och där låg vi tills klockan blev 8.
Vincent är på sträng diet och får ändast äta överblivna rester från mina fingrar, och idag har det blivit allt från youghurt med müsli till köttbullar med gräddsås.
Jag glömde även att klä på Vincent idag när jag åkte iväg till praktiken, och kanske det är orsaken till varför han var lite arg och endast levererade två meddelanden och fyra samtal. Jag kom dock ihåg att klä på honom när jag for ut på länk med M, så ring inte myndigheterna ännu!
Men Vincent har varit en duktig pojke idag, snäll och medgörlig, mammas lilla ögonsten. My precious.
Nu är han ganska trött, jag tror jag borde ladda i honom lite energi i natt igen för imorgon blir det en lång dag för oss.

(här skulle egentligen komma en massa fina foton på oss, men min dator vill inte samarbeta idag. Kanske han är avundsjuk på mig och Vincent.)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Har du lite babyfeber?

2010-05-06 @ 06:47:54
URL: http://michaelasvida.blogspot.com
Postat av: Lee

Nja, jag försöker mer vara rolig. Med mindre succé tydligen, haha.

2010-05-06 @ 09:42:43
Postat av: S

Hoho! Fattade nånting först efter andra läsningen. Först funderade jag bara på varför du åt med händerna:-)

2010-05-06 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0