Gårdagens bilder


Jag testar kläder i Monki. Köpte den vita skjortan jag har på mig på och den blommiga kjolen som hänger på dörren. Det var helt smockfullt med människor, men helt härliga kläder.

Emma i Esplanadparken.

Vi var till Stockmann och köpte middag åt oss, super gott!

Detta var mitt bröd som jag bara slukade i mig.

Sen försökte vi njuta av lite frukt, men det kom en man som lite distraherade oss för han ville inte sluta joma om hur mycket han skulle behöva pengar till bröd.

Så vi gick och köpte efterrätt istället. Strawberry cheesecake & Chocolate Fudge Brownie. Härligt!

Det är livat i Helsingfors nu när värmen äntligen har kommit.

Älskade spårvagnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0