God morgooon!

Hälsningar från ett mulet Åbo.
Nu har man festat i tre dagar i sträck, så man är passligt mör.
"Nå nu ska du inte festa på länge" kanske ni tänker, men ack vad fel ni har.
Idag kommer nämligen ishockey finalen mellan Tjeckien och Ryssland, så det blir Sports Academy på kvällen igen, och vi vet ju hur det brukar sluta.
Men min helg har varit helt toppen här i Åbo.
På fredagen satt vi nere vid ån tills midnatt och snacka om allt och inget.
Sen blev det en mini krogrunda (endast 3 barer) och sen för vi hem och däcka.
Igår tog vi med Jennies boombox, gick via alko efter återställare och sen låg vi i Kuppisparken och njöt av livet hela dagen. På kvällen blev det åbåt, Dynamo och Faust (en lönnkrog som hörde till min inst när jag bodde här för sex år sedan.)
Nu sover Jennie ännu och jag sku vilja äta en STOR kebab.
Roger that! Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emma S

Jaajaaaa, Roger that... hahaha :D Men det låter som en super åbohelg iaf, härligt :) Ses på fredag!

2010-05-23 @ 11:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0