Några saker som jag skulle vilja diskutera med er:

  • Vad tvättar man i 90 grader? Jag vill få mitt vita lakan helt vitt och rent, som det var när jag köpte det. Alltså vill jag med andra ord få bort de mystiska blodfläckarna som har uppstått medan jag ovetande har sovit, ska jag då tvätta det i 90 grader?
  • Hjälp mig lösa problemet med prästen! Igår skickade han igen meddelande om sina kyrkklockor. Han betedde sig precis som om ingenting hände i torsdags. Hur ska jag få honom att förstå att jag inte vill vara hans vän?
  • Vem kommer att vara i Helsingfors i juni ända fram till midsommaren? Jag kommer att jobba på eftermiddagrna, och skulle gärna uppskatta strand-/parksällskap på dagarna och after-work & terass sällskap på kvällarna. Finns det någon frivillig? Eller kanske fler?
  • Vill verkligen ingen göra mig sällskap till ProvinssiRock?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo man kan tvätt sängkläder och handdukar i 90 grader, de gör ja allti. Terrasser och stranden hänger ja gärna med på så läng ja ännu e kvar här, bare att ring :)

Du får skicka tibax ti prästen ett sms.

2010-05-17 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0