Tankar så här dagen före HCR

  • Maten. Vad, hur och när borde jag äta imorgon? Jag ska ju starta 15.40 så lunch måste jag hinna äta före, vad månne sku vara bra att äta? Borde jag äta något lite, typ en halvtimme före starten för att få lite energi så att jag orkar hela vägen i mål? Jag har funderat på någonsorts proteinbar, har aldrig prövat förr och vet egentligen inte om man borde äta det sen först efter loppet?
  • Kläderna. Klockan 14 är det uppvärmningsgymppa, så senast då måst jag vara där, men jag vill troligtvis springa i mindre kläder än vad jag kommer dit i, also betyder det att jag säkert borde förvara mina överloppskläder + andra saker i någonsorts förvaringsbox. Vågar jag lämna min telefon där också? Hur mycket kläder behöver jag på mig när jag springer, är det bättre att ha för mycket än för lite? Om det regnar imorgon, borde jag ha med mig byteskläder så jag kan byta när jag kommer i mål?
  • Vad behöver jag med mig när jag springer? Som det ser ut nu kommer jag troligtvis att ha min hemnyckel, min iPod, kanske nyckel till någonsorts förvaringsbox, eventuellt min telefon? Borde jag ta med mig plåster ifall jag får skavsår?
  • Hur länge kommer det ta för mig att återhämta mig? När månne jag vågar/kan fara ut på länk igen efter loppet utan att göra skada åt mig själv?
  • Kommer jag verkligen att klara av det här?

Kommentarer
Postat av: S

Testa den här sidan: www.funbeat.se. Att fixa inloggning tar bara några sekunder och det finns massa diskussionstrådar av både vana och ovana typer. Yey, heja dig imorrn!

2010-05-07 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0