Wierd Habits

Kusinen Jennifer utmanade mig att berätta om mina "weird habits" för många dagar sen, nu ska jag försöka slänga ihop någonting roligt. Jag känner på mig att jag har gjort det här förr, så kan bli upprepningar, ber om ursäkt i förväg!

1. När jag ska göra någonting här hemma går det inte för mig att bara bestämma "att nu ska jag diska" utan då måste jag lägga till det på min lista. Sen går jag ju inte heller igenom min lista i ordningsföljd, alltså att jag gör nummer ett först och sen går vidare till nummer två and so on, utan ödet (klockan) får bestämma vad jag ska göra. Inte heller gör jag saken tills den är färdig, utan jag har utsatt tid hur länge jag får göra saken, till exempel diska, och när klockan ringer så måste jag sluta. Väldigt oeffektivt sätt, men jag bli annars så uttråka och får absolut ingenting till stånd.

2. Jag äter i sängen. Bara i sängen, ytterst sällan äter jag vid mitt stora bord, och även fast jag skyller på att det är för att jag inte får plats vid bordet så skulle jag nog ändå äta i sängen fast det var städat. Något jag kanske borde sluta med sen om jag någongång får en pojkvän, eller månne det bara var mitt ex som blev tokig om det låg smulor i sängen?

Hur konstigt är det inte att jag inte kommer på fler en två punkter? Jag gör visserligen konstiga saker hela tiden, men inte kanske så där regelbundet. Och det här skulle ju ändå handla om vanor. Hmm, kanske jag kommer på någonting senare. Nu utmanar jag Lina, Michaela, Olle & Olle att göra en likadan lista, thank you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0