Neeej, PANIK!!

På lördagen fyller min gudson ett år.
Ja, jag har vetat om det hela tiden och tänkt på det och pratat om det och drömt om det.
Men nu nyss slog det mig att det är nu! Nu som i LÖRDAG!
Och jag har ju förståss inte inhandlat den bästa gåvan som världens bästa gudmor ska ge. Och han fyller år i lördag!
Så enda utvägen är att jag far imorgon efter skolan till stan och panikshoppar.
Men vad skall jag panikshoppa?
Snälla hjälp mig!
Jag är i panik! Har jag berättat att han fyller om två dagar? I lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej okej okej, nu har jag gjort min duty och läst din blogg ;) Och vilken tuuuuuuuuuuuuuuur att jag inte behöver bidra med idéer om presenten nu mer. Hoppas lillkillen gillar den :) Jag kom just hem från en dinner på Piccolo Mondo. Jag drack en irish coffee o tänkte på dig, hehe. Men tyvärr kan jag inte säga att det var stans bästa :/

2010-09-03 @ 21:12:57
Postat av: Faaan,

namnet bara försvann flera gånger. Olle här hej! Ifall du inte fatta. Muahahahha.

2010-09-03 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0