Sista natten.

Jag är tillbaka på jobb. Sista natten för den här gången.
Jag älskar att jobba nätter, förhoppningsvis får jag göra det snart igen.
Ända negativa är ju att man inte hinner göra så mycket annat än jobba och sova.
Idag när jag sov efter jobbet drömde jag igen konstiga saker. Jag vaknade efter ett par timmar och var helt säker på att någon var i min lägenhet, igen! Det här är säkert femte gången det händer redan på ett par månader. Jag är så säker på att någon är där (trodde idag att Emma var hos mig) att jag måst ropa efter personen för att vara helt säker på att ingen är där.
Nåja, men det jag har hunnit med idag efter att jag sovit och före jag for på jobb, var en länk, duschning, käka lite mat och klä på mig. Ja, och hänga upp tvätt och lägga på en ny maskin. Så, som ni ser är det lite knappt med tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0