Lazy Lauantai

Jag får väl skylla mig själv att det har blivit en massa slöas i sängen idag istället för städning och andra viktiga aktiviteter.
Igår var jag nämligen ut.
Det var skit kul!
Härligt. Toppen. Fiilis.
På Provinssi för tre år sedan, kolla detta inlägg, träffade jag en kar. James som jag har kallat honom ända sen dess. Igår träffade jag honom för andra gången i mitt liv. Wierd, men ändå inte.
Och vi kommer nog att förbli kompisar, inget mer.
Idag gick vi till Borgbacken, L och K hade kommit dit från Padva. Jag åkte inget utan satt och led av mitt hemska skavsår istället.
Nu sku jag vila ha en saftig rullkebab. Eller manligt sällskap (inte vem som helst då).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0